Administratief medewerker

Soort opdracht: interne opdracht
Geplaatst: 23.11.2022

OMSCHRIJVING

Als administratief medewerker mag je rekenen op een gevarieerde job, waarbij je snel en veel bijleert.

Je hebt doorgaans één tot 3 projecten per week. Welke projecten dat zijn is afhankelijk van je specifieke competenties en je beschikbaarheden. Zo hebben we opdrachten die zich vooral situeren in financiële administratie, denk aan het inboeken van facturen of het opmaken van offertes en zo. Andere opdrachten vereisen meer HR skills, zoals het verzorgen van Dimona aangiften of het beheer van een wagenvloot. En nog andere opdrachten zijn gefocust op office management, denk bvb aan het opvolgen van mails, het maken van vergader-notulen of het plannen van meetings. En dan zijn er ook van die opdrachten waar alle competenties samenkomen...

Soms werk je van bij de klant, soms van thuis uit of soms van bij ons op kantoor te Zemst. Bij ons behoor je als administratief medewerker tot onze core-business. Je komt terecht in een bruisend team waar je kan rekenen op verdere opleiding en op individuele begeleiding. En daar staat een mooie en correcte vergoeding tegenover.

Klaar voor de uitdaging? Klinkt aanlokkelijk? Reageer dan snel met CV en persoonlijke motivatie. Je kan bij ons aan de slag als vaste medewerker of als freelancer. Zowel deel- als voltijds. Hoe dan ook, we streven naar een langdurige en fijne samenwerking

NAAM OPDRACHTGEVER

Log in of maak volledig gratis een profiel aan om verdere functies van Opdrachten.be te kunnen gebruiken. Je gegevens zijn veilig bij ons.

OPMERKING

-

OPDRACHTRUBRIEK

Financieel en Administratief

LOCATIE OPDRACHT

Zemst

PROVINCIE

Vlaams-Brabant

GEWENSTE REACTIES

Bedrag per uur

Reageren
U dient ingelogd te zijn om op deze opdracht te reageren: Inloggen